Propozycja wartości

Propozycja wartości marki jest ważnym elementem budowania wizerunku marki i pomaga zwiększyć lojalność klientów. Poprzez jasne i skuteczne przedstawienie wartości, jakie marka oferuje, klienci mogą lepiej zrozumieć, dlaczego warto zdecydować się na produkty lub usługi danej marki, a także co odróżnia ją od konkurencji.

Design Thinking – podsumowanie warsztatów online

Czy da się zorganizować warsztaty Design Thinking całkowicie online? Design Thinking to metoda, której celem jest opracowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, którymi mogą być nowe produkty, usługi, wydarzenia, programy edukacyjne czy też modele biznesowe.  W tym wpisie opowiem Ci, w jaki sposób we współpracy z Centrum Obywatelskie Centrum C10  zorganizowaliśmy warsztaty Design Thinking dla ponad 30 …

Design Thinking – podsumowanie warsztatów online Read More »

Strategia Vonneguta – czyli jak osiągać wyznaczone cele?

W tym wpisie opowiem Ci trochę o technice, która pomoże Ci zaplanować drogę do Twojego celu i marzenia. Ale trochę inaczej… bo zamiast od STARTU, zaczniemy od mety. UWAGA Podczas pracy tą metodą może okazać się, że Twój pierwotny cel ZUPEŁNIE NIE JEST TYM, czego oczekujesz i co chciałbyś robić w życiu. Każdy, niezależnie od tego, …

Strategia Vonneguta – czyli jak osiągać wyznaczone cele? Read More »

Shopping Cart